Co się stanie po śmierci

Ktoś trafił tu do mnie z takim zapytaniem z wyszukiwarki. „Co się stanie po śmierci”. To pytanie zadają sobie wszystkie pokolenia od stworzenia świata. Nie ma chyba człowieka, który by się nad tym nigdy nie zastanawiał. Sam też dawniej miewałem takie myśli. To z uwagi na to, że nie wiedziałem „co się stanie po śmierci”. Zanim się nawróciłem, taka myśl powodowała, że robiło mi się gorąco ze strachu. Tak- bałem się. Myślę nawet, że większość ludzi boi się co z nimi będzie.
Jak już wiecie Pismo Święte ma odpowiedź najważniejsze pytania, więc ma i na na to!
Pan Bóg ma taką m.in. odpowiedź na to:

A jako postanowiono ludziom raz umrzeć, a potem będzie sąd:
List do Hebrajczyków 9:27

Możesz być pewny kilku rzeczy, których na pewno nie będzie:

  • nie będziesz unicestwiony,
  • nie będziesz fruwał i błąkał się po świecie jak wierzą Indianie,
  • nie będziesz straszył swoich bliskich,

Są też rzeczy, których rzeczywiście wypadałoby się bać. To Sąd Boży o którym napisano w Liście do Hebrajczyków.
Tego sądu nie uniknie żaden człowiek- sprawiedliwy Bóg osądzi każdą myśl, czyn. Zarówno te jawne jak i skryte.

One thought on “Co się stanie po śmierci

Skomentuj

