Ten blog nie bierze udziału w konkursie Blog roku

Mój blog nie bierze udziału w zaszczytnym konkursie Onetu. Zrezygnowałem po tym jak wystąpiły problemy z mailem aktywacyjnym. Mail z kodem przyszedł, ale raz, że dużo za późno, aby go aktywować, a dwa, że nie działał. Na na koniec Onet jak gdyby nigdy nic przysłał maila, że nie umieściłem kodu aktywacyjnego na stronie i w związku z tym blog został odrzucony. Jak miałem umieścić kod skoro przyszedł za późno i to niedziałający?
Po tej akcji zrezygnowałem. Doszedłem do wniosku, że niepotrzebne mi konkursy. Szanse moje i tak były by mizerne. Treść tego bloga z pewnością nie przypadła by do gustu jurorom. Teraz w modzie jest poprawność polityczna. Teraz trzeba się z wszystkimi zgadzać i wszystkim przytakiwać.
Mimo wszystko serdecznie dziękuję wszystkim, którzy czytają ten blog. Rosnąca ilość odwiedzin zachęca mnie do dalszego pisania.

Skomentuj

