Nie jestem wrogiem katolików

Czasem po komentarzach na tym blogu można odnieść wrażenie, że toczy się tutaj wojna religijna. Jednak żeby mogła trwać wojna, to muszą być wrogowie. Mam tutaj na myśli mnie i katolików, którzy co jakiś czas oskarżają mnie o „ataki” na swoją religię. Zapewniam więc was, że nie jestem waszym wrogiem!
Często pokazuję tutaj obłudę religii i działalność kleru katolickiego, co od razu jest odbierane jako „atak”. Ja tych informacji nie wysysam z palca. O większości z nich można bowiem poczytać na największych portalach internetowych. Staram się zawsze opierać na faktach, żeby podawać tylko wiarygodne informacje. Do tego staram się też popierać swoje tezy Słowem Bożym.
Owszem – nie podoba mi się papież i jego działalność. Nie jest on też moim autorytetem w żadnej sprawie. Ale to automatycznie nie oznacza, że jestem wrogiem katolików z tego powodu!
Chcę też dodać, że zjadliwe komentarze pod postami krytycznymi wobec katolicyzmu wcale mnie nie zrażają, a tylko utwierdzają, że to co robię jest słuszne.
Moim głównym celem nie jest krytyka katolicyzmu. Chcę jedynie pokazać wam, że tylko w Jezusie jest nadzieja i zbawienie – nie w waszej czy innej religii.

3 thoughts on “Nie jestem wrogiem katolików

  1. laura

    Nie jestem wrogiem protestantow, choc krew mnie zalewa, gdy patrze na ich bezbozne zycie w kraju Marcina Lutra (mnicha, ktory slubowal Bogu – nie ludziom – czystosc, a potem z baba siedzial). Dla Ciebie katolicyzm nie jest wiarygodny i atakujesz katolicyzm. Dla mnie nie jest wiarygodny protestantyzm. Dla duzej wiekszosci potomkow protestantow Bog nie istnieje lub sie nami nie interesuje lub tez wiara to prywatna sprawa i (cytuje pewna Niemke) „kazdy niech wierzy w to, co chce i tak go zostawmy” lub tez nie wierza, bo nie maja takiej laski lub Bog jest wszedzie i nie chodza do kosciola.
    Co osiagnal Marcin Luter i Kalwin? – zatracenie wiary w Boga wsrod protestantow.
    Ze w Ameryce sa pobozni protestanci to nie dziwota, bo w Ameryce jest wszystko. Poboznosc obok bezboznosci, bieda obok bogactwa, protestant obok katolika, bialy obok czarnego, zoltego itd.
    Czego tam nie ma.
    W europejskich krajach protestanckich jest garstka, powtarzam garstka, poboznych protestantow.
    Nie nawracaj katolikow, bo u nas wielu wierzy w Boga i Bogu czesc oddaje. Jedz do innych krajow protestanckich, Bog tam Cie potrzebuje – nawracaj, nawracaj, nawracaj. Przerazisz sie bezboznoscia swoich braci. Tam dopiero szatan zbiera zniwo wsrod potomkow protestantow, tam oddaje sie czesc bozkom. 100 tak temu jeden Niemiec napisal „Bog jest martwy”. Tak, w tym protestanckim kraju Boga zabito juz kilka wiekow temu.
    Jak mozna brac na powaznie mnicha, ktory zrzuca habit. Mnisi od poczatkow kosciola zyci w bezzenstwie. Mnisi zawsze. Jak mozna traktowac powaznie kogos, kto Bogu wiernosci nie umial dotrzymac.
    Naprawde byloby mi latwiej traktowac kogos takiego powaznie – jako czlowieka od Boga poslanego – gdyby on byl Bogu wierny, ale nie byl. Bogu nie byl wierny I to oraz dzisiejszy obraz protestantyzmu w jego kraju czyni dla mnie protestantym malo wiarygodnym.
    Ale zawsze sie ogromnie ciesze, gdy mi jakis Niemiec powie „wierze w Jezusa”, bo dla nas katolikow Jezus jest Bogiem.
    Pisze to powaznie. Bog potrzebuje takich ludzi, jak Ty do nawracania protestantow.
    Protestantom Luter zabral bozki sprzed oczu, zabronil balwochwalstwa, a i tak wiare w Jezusa stracili. Katolik moze prosic Maryje i swietych o wstawiennictwo u Jezusa, modli sie o zbawienie dla zmarlych, ma obraz z wizerunkiem Jezusa na scianie, chodzi do spowiedzi, wierzy, ze musi sie starac o zbawienie, bo Bog patrzy na jego czyny (katolik nie uwaza, ze jest bezwolna marionetka w reku Boga i Bog go zbawi bez jego udzialu) i wiary w Trojjedynego Boga nie staracil. Powiedz mi prosze, gdzie szatan wiecej ludzi odciagnal od Jezusa wsroc protestantow, czy katolikow?

    Zostan z Bogiem.

  2. brat Mateusz

    Katolicy to nie tylko Kościół Rzymski ale także Kościoły starokatolickie i inne😉

Skomentuj

