Co Bóg sądzi o głupocie?

Biblia w używanym przez mnie wydaniu 169 razy używa zwrotu głupi. Oto te, które najbardziej rzucają mi się w oczy:

Głupi rzekł w sercu swojem: Niemasz Boga. Popsowali się, obrzydliwymi się stali w zabawach swoich: niemasz, ktoby czynił dobrze. Psalm 14:2

Głupi rzekł w sercu swem: Niemasz Boga. Popsowali się, i obrzydliwą czynią nieprawość; niemasz, ktoby czynił dobrze. Psalm 53:2

W kontekście przytoczonych wyżej wersetów głupi jest ten, który nie wierzy, że Bóg istnieje. Możesz być ateistą i twoje „trzeźwe i racjonalne myślenie” nic ci nie pomoże, bo i tak pójdziesz na zatracenie. Bóg w tych Psalmach wprost mówi, że ten co myśli, że nie ma Boga jest głupi”. Nie sądzisz, że czasem warto zastanowić się nad swoim życiem? Może jednak Bóg ma rację? Przecież On nie chce dla ciebie źle. Chce uratować cię od należnej ci kary!

One thought on “Co Bóg sądzi o głupocie?

  1. zero

    moje zycie potwierdza ze Boga najprawdopodobnie nie ma. moja niedola trwa juz od ponad 6 lat, modlę się do Boga,aby pchną moje zycie dalej i nic, mimo tego,ze staram się jak mogę i wykorzystuje nadażające się okazje, jak zrobię 1 krok do przodu zycie mnie pchnie 2 kroki do tyłu, już poprostu nie mam sił

Skomentuj

